Παρασκευή 6 Οκτωβρίου 2017

”Δεν έχω αυτοπεποίθηση…”



Σε ακούω καμμιά φορά που λες, ‘’…μην με βλέπεις έτσι. Κατά βάθος δεν έχω αυτοπεποίθηση καθόλου. Είμαι πολύ ανασφαλής. Άσε την εικόνα που βγάζω προς τα έξω…’’ και ζητάς να γίνει κάτι, κάτι μαγικό για να αποκτήσεις αυτήν την αυτοπεποίθηση που σου χρειάζεται για την ζωή σου.
Ξέρεις…
Κανένας δεν γεννιέται δυνατός, σίγουρος, έτοιμος να αντιμετωπίσει τα πάντα στη ζωή. Ή τουλάχιστον, εγώ δεν ξέρω κάποιον…

Δεν είναι η αυτοπεποίθηση κάτι που αποκτιέται μαγικά. Θέλει κόπο. Θέλει αγώνα. Θέλει υπομονή. Θέλει να σφίξεις δόντια και μέση, θέλει να βάλεις πλάτη και να παλέψεις τη ζωή. Θέλει να αντέξεις κακουχίες, θέλει να φτάσεις στα όριά σου, να δοκιμαστείς.
Μην περιμένεις να ξυπνήσεις μια μέρα και να πεις, ‘’εντάξει.. σήμερα είμαι δυνατός… έχω αυτοπεποίθηση’’, για να ξεκινήσεις να παλεύεις… Όχι. Παλεύοντας, με φόβο, με κόπο, με ένα σωρό αβεβαιότητες μέσα στη ψυχή σου, έτσι, έτσι θα αποκτήσεις την αυτοπεποίθηση την οποία τόσο πολύ ζητάς.
Για αυτό, μην απογοητεύεσαι. Και μην μένεις πίσω.
Κανένας δεν γεννιέται δυνατός, σίγουρος, έτοιμος, να αντιμετωπίσει τα πάντα στη ζωή. Ή τουλάχιστον, εγώ δεν ξέρω κάποιον…

Ελευθεριάδης Γ. Ελευθέριος
Ψυχολόγος M.Sc.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου