Τετάρτη 11 Οκτωβρίου 2017

Βάλε προτεραιότητες



Πρόσεξε καλά, τι κάνεις με τις προτεραιότητές σου.
Γιατί θα ‘ρθει κάποια μέρα, αν και εύχομαι να μην συμβεί, που θα το μετανιώνεις. Πικρά.
‘’Μα πνίγομαι, μα έχω πολλή δουλειά, μα δεν έχω χρόνο, μα μου είπε, μα του είπα, μα πρέπει να γίνουν τα πράγματα σωστά, μα έτσι είμαι εγώ τι να κάνουμε τώρα, μα ξέρεις τι έχω περάσει, μα οι καταστάσεις, μα, μα, μα…’’. Ένα σωρό δικαιολογίες μπορείς να βρεις για να μου πεις…
Ξέρω. Άσε. Τα ίδια λέω και εγώ…

Αν όμως θες να κάνεις σοβαρή δουλειά με τον εαυτό σου, αν θες να μην χτυπάς το κεφάλι σου στο τοίχο αύριο μεθαύριο, κόψε τα παιχνιδάκια.
Βάλτα κάτω και πες: ‘’Τι είναι σημαντικό για μένα; ‘’
‘’Αυτό και αυτό και αυτό’’.
Ωραία. Ρίξε το βάρος σου εκεί. Κάν’ το προτεραιότητα. Χωρίς μα και μου. Χωρίς δικαιολογίες.
Και είναι μια δουλειά αυτή, που πρέπει να την κάνεις εσύ και μόνον εσύ.  Κανένας φίλος, κανένας γνωστός, κανένας ψυχολόγος όσα πτυχία και αν έχει στο τοίχο κρεμασμένα, δεν μπορεί να την κάνει για εσένα. Υπόθεση πολύ προσωπική…
Βάλε προτεραιότητες. Και πρόσεξε καλά.
Γιατί αν είναι λάθος, θα έρθει η μέρα που θα το μετανιώσεις.

Ελευθεριάδης Γ. Ελευθέριος
Ψυχολόγος M.Sc.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου