του Σπύρου Παυλίδη*.
Οι συνθήκες νομίζω ότι ωριμάζουν για να προσεγγίζουμε τα θέματα της παιδείας περισσότερο συναινετικά, με προοπτική βάθους χρόνου και με νέες ιδέες, οι ρίζες των οποίων πολλές φορές βρίσκονται στο παρελθόν.
Σε ένα ενδιαφέρον άρθρο της «Καθημερινής» της 16ης Νοεμβρίου 2014 ο Πρύτανης του Α.Π.θ. καθηγητής Π. Μήτκας έθιξε ένα πολύ σημαντικό θέμα. Τη μορφή και δομή ενός μελλοντικού σχολείου, ενός συλλογικού σχολείου, ξεκινώντας από το ελληνικό παράδειγμα του παρελθόντος.