Δευτέρα 14 Δεκεμβρίου 2015

Μικρά μικρά… «χα χα» και «ωχ ωχ»


Αποτέλεσμα εικόνας για χα χα.gr

Να προτιμάτε δικηγόρους νέους και υγιείς για να ζούνε μέχρι να οριστεί δικάσιμος…
-Έχεις νεύρα;
-Όχι
-Καλά
-Καλάμια
-Φιλαράκι οι ξαπλώστρες είναι δωρεάν;
-Ναι, αν πάρεις καφέ…
-Ωραία την καφέ θα πάρω!
-Γιατρέ ο άντρας μου μιλάει στον ύπνο του τα βράδια, τι να του δώσω;
-Να του δώσεις την ευκαιρία να μιλήσει το πρωί!

Η μάνα μου οδηγεί τόσο άσχημα που το GPS αντί να δίνει οδηγίες, προσεύχεται!
Αν η γυναίκα σου προσθέτει κάθε βδομάδα μπαταρίες στη λίστα με τα ψώνια, κάτι δεν κάνεις καλά…
-Πόσο ήσυχα είναι και τα δύο παιδάκια σας! Μπράβο πως τα καταφέρνετε;
-Παλιά ήταν τρία…
Αργά το βράδυ, σχεδόν ξημερώματα, σε μπαράκι…
-Κούκλα σε κάνει το ποτό!
-Μα… δεν πίνω!
-Πίνω όμως εγώ…
-Αγόρι μου, ήρθε η ώρα να σου πω κάτι… O Αι Βασίλης ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ!
-To ξέρω μαμά… είναι απίστευτος…
κάθε χρόνο μου φέρνει ότι του ζητάω,
μιλάμε… δεν υπάρχει ο τύπος!
Αναρωτιέμαι…
Ο πρώτος άνθρωπος που έφαγε αυγό στη γη, τι να σκεφτόταν;
-«ΑΑΑΑΑ κοίτα τι βγήκε από τον κώλο μιας κότας! Ας το φάω..»
Ζήσε την κάθε σου μέρα σαν να ήταν η τελευταία μέρα της ζωής σου!
Εεε… κάποια μέρα θα τα καταφέρεις…

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου