Δευτέρα 22 Ιουνίου 2015

μικρά-μικρά ανεκδοτάκια,,,,


Αποτέλεσμα εικόνας για γελιο

-Κορίτσια πήγα στην Vodafone να διακόψω το συμβόλαιο μου και έφυγα με νέο συμβόλαιο, νέο κινητό, σταθερό και internet και νομίζω περιμένω και παιδί
– Πρέπει να σταματήσεις να πίνεις αν δεν θέλεις να καταστρέψεις το συκώτι σου.
 Ρε γιατρέ , όλο τα ίδια λες όταν έρχεται η σειρά σου να κεράσεις …
-Είναι ένας εδώ στην παραλία χωρίς τατουάζ. Τι άλλο θα δούμε…
-Μπαίνει ο γιος στο σπίτι έχοντας κάνει τρύπα στο αυτί. Τον παίρνει είδηση ο πατέρας και του λέει:
 Ξέρεις, από τα αρχαία χρόνια σκουλαρίκια φορούσαν ή οι πούστηδες ή οι πειρατές.. Τώρα θα κοιτάξω απ’ το παράθυρο, έτσι και δεν δω το καράβι σου….κρύψου
– Έβαλα τα συμπτώματά μου στο internet κι απ’ ο,τι φαίνεται έχω πεθάνει εδώ και περίπου πέντε μέρες.
– Δεν είναι ότι περνάμε χάλια. Είναι ότι δεν έχουμε λεφτά να πιούμε κι άλλο.
– Σήμερα ξέχασα να πάω γυμναστήριο για δέκατη συνεχή χρονιά.
– Υπάρχει μεγάλη περίπτωση να με γουστάρεις και να μην το ξέρεις. Το έχω ξαναπάθει.
– Αυτά τα λάθη που σε κάνουν σοφότερο πού τα πουλάνε; Μόνο από τα άλλα βρίσκω.
– Την είδα στον ύπνο μου. Εκείνη έκανε ότι δε με είδε.
– Μάνα θα φτιάξεις καφέ;
 Χέρια δεν έχεις; Ποιά θα σε πάρει που τα θες όλα στο χέρι; Ποιά θα σε ανεχτεί; ΠΟΙΑ; ΘΑ ΠΕΘΑΝΩ ΚΑΙ ΔΕ ΘΑ ΔΩ ΕΓΓΟΝΙ… τι καφέ θες;

– Αυτό που σε ρωτάει ο γιατρός «πού πονάς» και μετά σε πιέζει ακριβώς εκεί;
Ύπουλο καθίκι.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου