Δευτέρα 8 Δεκεμβρίου 2014

Μικρά-μικρά........ (στα γρήγορα)


 



 Ένας τύπος βρίσκεται σε ένα αστικό λεωφορείο, και έχει "βολευτεί" έχοντας βάλει τα πόδια του πάνω στην διπλανή θέση. 
    Ο εισπράκτορας, τον βλέπει και του κάνει παρατήρηση: 
"Σε παρακαλώ παιδί μου, κατέβασε τα πόδια σου. Έτσι κάνεις σπίτι σου;" 
    Και εκείνος του απαντά: 
"Γιατί, εσύ κόβεις εισιτήρια στο σπίτι σου;"


Σε ένα μπαρ λέει ένας τύπος στον διπλανό του: 
Φίλε, θες να σου πω ένα ποντιακό ανέκδοτο
Κοίτα. Πριν μου το πεις θέλω να σου πω ότι είμαι Πόντιος, έχω ύψος δύο μέτρα και είμαι εκατόν σαράντα κιλά
Ο διπλανός μου είναι και αυτός Πόντιος, έχει ύψος δύο μέτρα και είναι εκατόν τριάντα κιλά
Ο διπλανός του είναι κι αυτός Πόντιος, έχει ύψος δύο μέτρα και βάρος εκατόν πενήντα κιλά
Εξακολουθείς να θέλεις να μας πεις το ανέκδοτο;
Τρελός είσαι; Να κάθομαι μετά να το εξηγώ τρεις φορές ;



Μερικές γυναίκες εμφανίστηκαν στο δικαστήριο κατηγορώντας η μία την άλλη για διάφορες φασαρίες στην πολυκατοικία που ζούσαν. 
Ο δικαστής με Σολομώντεια σοφία απεφάνθη: 
"Ας μιλήσει πρώτα η μεγαλύτερη
Η υπόθεση έκλεισε ελλείψει μαρτύρων. 



Στο σχολείο του Τοτού η τάξη μόλις έχει φωτογραφηθεί και η δασκάλα προσπαθεί να πείσει τα παιδάκια να αγοράσουν την φωτογραφία. 
-Και θα λέτε όταν μεγαλώσετε "Να η Μαιρούλα που τώρα είναι γιατρός, να ο Κωστάκης που τώρα είναι δικηγόρος κτλ κτλ". 
Και ο Τοτός: 
-Να και η δασκάλα που τώρα είναι πεθαμένη

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου