Πέμπτη 14 Αυγούστου 2014

ΚΕΠΚΑ: Πώς να μην πέσετε θύματα αετονύχηδων τον Δεκαπενταύγουστο


ΚΕΠΚΑ: Πώς να μην πέσετε θύματα αετονύχηδων τον Δεκαπενταύγουστο






Αναλυτικά τι πρέπει να προσέξουν οι καταναλωτές
Συμβουλές για να μην πέσουν θύματα «αετονύχηδων» οι καταναλωτές κατά τον Δεκαπενταύγουστο δίνει το ΚΕΠΚΑ - Κέντρο Προστασίας Καταναλωτών.
 
Αφορμή στάθηκαν τα καθημερινά, παράπονα-καταγγελίες Καταναλωτών, για την ποιότητα των τουριστικών υπηρεσιών, που παρέχονται στους καταναλωτές, κατά τη διάρκεια των διακοπών τους.
 
Οι καταναλωτές θα πρέπει να προσέξουν τα εξής: 
 
1.    Ελέγχουμε, πάντα, την καθαριότητα του χώρου, στον οποίο πρόκειται να διανυκτερεύσουμε ή να γευματίσουμε.
 
2.    Ζητάμε, πάντοτε, να μας δοθεί ο τιμοκατάλογος (καταλύματος, εστιατορίου, καφετέριας, χώρου διασκέδασης), πριν παραγγείλουμε. Στον τιμοκατάλογο πρέπει, εκτός από τις τιμές, να αναγράφονται και ορισμένα ποιοτικά χαρακτηριστικά των προσφερόμενων προϊόντων, όπως νωπά – κατεψυγμένα, εισαγωγής ή εντόπια κ.λπ.
 
3.    Ζητάμε, πάντοτε, την απόδειξη πληρωμής και ελέγχουμε τις χρεώσεις, με βάση τον τιμοκατάλογο, πριν πληρώσουμε.
 
4.    Δεν πληρώνουμε κουβέρ, που έχει καταργηθεί ή οτιδήποτε άλλο φαγητό ή ποτό μας προσφέρεται, χωρίς να το έχουμε παραγγείλει.
 
5.    Σε περίπτωση, που ο καταστηματάρχης δείξει απροθυμία να ανταποκριθεί, στις παραπάνω λογικές και νόμιμες απαιτήσεις μας, ή σε περίπτωση, που οι τιμές είναι υπερβολικά υψηλές, φεύγουμε από τον συγκεκριμένο χώρο και εξυπηρετούμαστε, από άλλη επιχείρηση.
 
6.    Σε περίπτωση, που το κατάλυμα, στο οποίο διανυκτερεύουμε, δεν τηρεί τους όρους και τις προϋποθέσεις, που έχουμε συμφωνήσει, καταγγέλλουμε το γεγονός, στην πλησιέστερη αστυνομική αρχή και στο τέλος, αρνούμαστε την πληρωμή του προσυμφωνηθέντος ποσού.
 
7.    Η άρνησή μας να αγοράσουμε κακής ποιότητας ή υψηλής τιμής υπηρεσίες και προϊόντα θα δώσει ένα μάθημα, στους κερδοσκόπους των διακοπών, αναδεικνύοντας και επιβραβεύοντας τους σωστούς επαγγελματίες.
 
8.    Κάθε περίπτωση καταστρατήγησης των δικαιωμάτων μας την καταγγέλλουμε στο ΚΕ.Π.ΚΑ. – Κέντρο Προστασίας Καταναλωτών, Βασ. Ηρακλείου 32, 54624, τηλ.: 2310233333, ώρες 09:00 – 14:30.
 
 
 Το ΚΕ.Π.ΚΑ. – Κέντρο Προστασίας Καταναλωτών έχει την δυνατότητα να αποκαλύψει τους "κακούς" επαγγελματίες και όλους αυτούς, που βλέπουν τη θερινή περίοδο, ως μια χρυσή ευκαιρία, για να τα "οικονομήσουν" και που δεν σέβονται τους Καταναλωτές – Πελάτες.
 
 Πηγή: voria.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου