Δευτέρα 11 Σεπτεμβρίου 2017

Αυτός είναι o πρώτος «σταθμός» Μετρό στη Θεσσαλονίκη – Χάρτης των γραμμών! (ΦΩΤΟ)

Το μετρό Θεσσαλονίκης έστησε τον πρώτο του «σταθμό» στην 82η ΔΕΘ
Με εντυπωσιακή παρουσία στην 82η ΔΕΘ η «Αττικό Μετρό Α.Ε» προϊδεάζει τους κατοίκους της Θεσσαλονίκης για την όψη των βαγονιών του μετρό της πόλης.
Για τον λόγο αυτό άλλωστε έστησε, εκτός από το περίπτερο της «Αττικό Μετρό», και έναν σταθμό του μετρό όπου φιλοξενείται το πρώτο βαγόνι που έφθασε στην Θεσσαλονίκη. Το εντυπωσιακό βαγόνι είναι ένα από τα πραγματικά βαγόνια που θα κυκλοφορήσουν στις ράγες του ολοκληρωμένου μετρό Θεσσαλονίκης και είναι ένα από τα πλέον σύγχρονα, χωρίς οδηγό. 
Το βαγόνι του μετρό μπορείτε να το επισκεφθείτε στη βόρεια είσοδο της έκθεσης (είσοδος Εγνατίας) καθ’ όλη τη διάρκεια της Διεθνούς Έκθεσης Θεσσαλονίκης. Εκτός από το βαγόνι μπορείτε να δείτε και το χάρτη με τις γραμμές και τις επεκτάσεις του μετρό Θεσσαλονίκης.
Δείτε της φωτογραφίες του Typosthes.gr:

Το έργο και τα χρονοδιαγράμματα

Στο τέλος του 2018 αναμένεται να ολοκληρωθεί η προμήθεια του τροχαίου υλικού για το μετρό Θεσσαλονίκης σύμφωνα με το χρονοδιάγραμμα του έργου, ώστε ακολούθως να ξεκινήσει η δοκιμαστική λειτουργία τού συστήματος, το 2019, όπως επισημαίνεται σε σημερινή ανακοίνωση της "Αττικό Μετρό ΑΕ".

Στο πλαίσιο της διαδικασίας προμήθειας του τροχαίου υλικού, έχει σταλεί από την ιταλική εταιρεία που συμμετέχει στην ανάδοχο κοινοπραξία του έργου -και πρόκειται να εκτεθεί στην 82η Διεθνή Έκθεση Θεσσαλονίκης (ΔΕΘ)- το πρώτο αυτόματο, χωρίς μηχανοδηγό, βαγόνι του Μετρό.

Στο ειδικά διαμορφωμένο βαγόνι στη ΔΕΘ θα βρίσκονται, κατά τη διάρκεια της 82ης ΔΕΘ, μηχανικοί και στελέχη της εταιρείας που θα ενημερώνουν τους πολίτες, ενώ θα υπάρχει διαθέσιμο οπτικοακουστικό και ενημερωτικό υλικό (βίντεο, φωτογραφίες, έντυπο φυλλάδιο) για την πρόοδο του έργου του μετρό.

Υπενθυμίζεται ότι η κανονική εμπορική λειτουργία του μετρό Θεσσαλονίκης αναμένεται να αρχίσει το 2020. Μέχρι σήμερα έχει διανοιχτεί το σύνολο (100%) των σηράγγων της βασικής γραμμής του έργου, ενώ παράλληλα σε προχωρημένο στάδιο βρίσκονται τα έργα πολιτικού μηχανικού (80%) και τα αρχιτεκτονικά τελειώματα στους σταθμούς (35%). Παράλληλα, έχει ξεκινήσει και η εγκατάσταση του ηλεκτρομηχανολογικού εξοπλισμού (6%).

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου