Πέμπτη 3 Νοεμβρίου 2016

Μπορείτε να λύσετε αυτό τον γρίφο;



Ο κύριος Τρύφων ήταν ένας πλούσιος συλλέκτης σπάνιων και πολύτιμων αντικειμένων.
Ως εκ τούτου η βίλα στην οποία έμενε ήταν γεμάτη με έργα τέχνης, σπάνια πετράδια, παλιά νομίσματα, βιβλία κλπ. Γι’ αυτό το λόγο είχε προσλάβει κι έναν νυχτοφύλακα να φυλάει τη βίλα και το περιεχόμενο.

Ένα βράδυ λοιπόν ο νυχτοφύλακας ξυπνάει το αφεντικό του έντρομος και του λέει: «Αφεντικό, αύριο που έχετε προγραμματίσει να πάτε αυτό το αεροπορικό ταξίδι, σας λέω να μην πάτε.



Μόλις είδα ένα τρομερό όνειρο πως θα πέσει το αεροπλάνο και θα πεθάνετε. «Δε τα πιστεύω εγώ αυτά παιδί μου» του λέει και εκείνος απαντά: «Μα κύριε τα όνειρά μου πάντα βγαίνουν αληθινά».

Με τα πολλά, τελικά τον έπεισε να μην πάει. Την επόμενη μέρα διαβάζει στην εφημερίδα πως το αεροπλάνο όντως έπεσε. Πάει λοιπόν στον νυχτοφύλακα και του λέει: «Παιδί μου σ’ ευχαριστώ πάρα πολύ. Μου έσωσες τη ζωή. Όμως λυπάμαι μα θα πρέπει να σε απολύσω». Γιατί τον απέλυσε;


Η λύση πιο κάτω......



























Απάντηση:

Γιατί κοιμόταν εν' ώρα υπηρεσίας

 http://www.zoomblog.org

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου