Δευτέρα 24 Οκτωβρίου 2016

PERSONA NON GRATA στο Πατριαρχείο, Τσίπρας, Καμμένος, Ρουμπάτης, και άπασα η συγκυβερνητική χούντα! Το ταξείδι Καμμένου στο Φανάρι, για ... άλλους λόγους ακυρώθηκε...

Γράφει η Καλλιόπη Σουφλή

Ένα "πουλάκι" μου τιτίβισε πριν λίγο, πως... στο Φανάρι, Βαρθολομαίος και άπαντες συν αυτώ,
δεν θέλουν ούτε να βλέπουν, ούτε ν' ακούν για Τσίπρα, Καμμένο, Ρουμπάτη (ΕΥΠ) και άπασα την κυβερνητική χούντα.
Θα ήταν δε αφέλεια να γίνει πιστευτή από το πόπολο,  η ανακοίνωση του Πάνου Καμμένου, πως ακύρωσε το ταξείδι του στην Κωνσταντινούπολη, λόγω... Ερντογάν.



Τα ΜΜΕ όμως της παραπλάνησης και της παραπληροφόρησης, αυτόν τον λόγο επικαλέστηκαν.... το ίδιο και τα μεγάλα blogs και sites.

Μήπως η αλήθεια, είναι τελείως διαφορετική;


Γιατί το ... "πουλάκι" μου τιτίβησε γλυκά γλυκά στ' αυτί, πως μετά τις αποκαλύψεις του πρώην πράκτορα της ΕΥΠ, ΜΑΝΩΛΗ ΧΑΤΖΗΣΑΒΒΑ, που δημοσιεύθηκαν στα ΑΤΤΙΚΑ ΝΕΑ και σε άλλα blogs (εδώ)... (εδώ)... (εδώ) ο Πατριάρχης και το επιτελείο του, πληροφορήθηκαν τα νέα και  πνέουν μένεα κατά της πολιτικής μαφίας που κυβερνάει την Ελλάδα.


Το... "πουλάκι", μου  τιτίβησε ακόμα, πως... πήγε μήνυμα στον Καμμένο και λοιπούς "συγγενείς", που έλεγε:

"ΟΥΤΕ ΝΑ ΣΚΕΦΘΕΙΤΕ ΝΑ ΕΡΘΕΤΕ ΓΙΑ ΤΑ 25ΧΡΟΝΑ ΤΗΣ ΕΝΘΡΟΝΗΣΗΣ ΤΟΥ ΠΑΤΡΙΑΡΧΗ. ΕΙΣΤΕ PERSONA NON GRATA"!!!!!!!!!!!!!!!!!

Ισχύει, Πανούλη;;;; Καλά τα λέει το... "πτηνόν";


Και θα μου πείτε κάποιοι, πως... "πουλάκι, είναι... ότι θέλει τιτιβίζει"...

Και θα σας απαντήσω, πως... το έχω καρατσεκαρισμένο το ... "πτηνόν" και έχει μεγάλα αετίσια φτερά...


Αφήστε που μου έδωσε κι άλλες πληροφορίες για τον... μικρό γιαννάκη της ΕΥΠ... κι άμα "κάτσουν"... προβλέπω αλλεπάλληλα διπλωματικά επεισόδια στας Βρυξέλλας και όχι μόνον...

Γιαννάκη, μια γοητευτική κυρία σε ... γυρεύει...


Τι να σου πω, πουλάκι μου... δεν ξέρω τι σε "ψάχνει", και απ' ότι μαθαίνω, δεν καταλαβαίνει ... Θεό...

Άσε που εσάς τους τρεις, σας... "περιμένουν" να κάνετε την ... στραβή και από τα ... Βόρεια...

Για... "κάποιους φακέλλους", προς... Σκανδιναβικές χώρες μεριά, μαθαίνω πως σας έχουν φτιάξει... και σας περιμένουν με... ανοιχτές αγκάλες...

Να κρατάτε λουλούδια και γλυκά, αν... αποτολμήσετε να πάτε προς τα εκεί... αν και δεν το βλέπω, να είστε τόσο θαρραλέοι...

http://www.ksipnistere.com/

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου