Δευτέρα 30 Μαΐου 2016

Έρχονται εκλογές; Κατατίθεται άμεσα ο εκλογικός νόμος…

Φουντώνουν για μία ακόμη φορά τα σενάρια εκλογών, καθώς η κυβέρνηση έχει έτοιμο ήδη τον εκλογικό νόμο, σύμφωνα πάντοτε με τις αποκαλύψεις του Υπουργού Εσωτερικών και Διοικητικής Ανασυγκρότησης, Παναγιώτη Κουρουμπλή.
Οι δηλώσεις αυτές έρχονται λίγο μετά από τις ανατρεπτικές δημοσκοπήσεις , οι οποίες δείχνουν μεγάλο προβάδισμα της Νέας Δημοκρατίας έναντι του ΣΥΡΙΖΑ.



Επιπλέον ο ίδιος υπογράμμισε πως θα εισηγηθεί στην πολιτική γραμματεία για την πρώιμη κατάθεση του εκλογικού νόμου:

«Είμαι πάντοτε της αρχής ότι ο εκλογικός νόμος πρέπει να είναι μακριά από το σημείο εκκίνησης των διαδικασιών εκλογών», ανέφερε χαρακτηριστικά, δίχως ωστόσο να κατευνάσει τα σενάρια περί εκλογών.

«Εγώ δεν αισθάνθηκα κανένα ''άδειασμα'' από τον πρόεδρο της Βουλής. Εγώ κάνω μία επεξεργασία, και επειδή έμαθα να δουλεύω συλλογικά, δεν αισθάνομαι ‘‘άδειασμα’’, διότι αυτό που εγώ έχω επεξεργαστεί, πρέπει να το επεξεργαστεί και η Πολιτική Γραμματεία, το συλλογικό όργανο του κόμματος, και εκεί θα είναι θέση όλων μας».

«Αν το κόμμα, τα κεντρικά του όργανα αποφασίσουν κάτι διαφορετικό, σε αυτό θα πάμε όλοι μαζί».

«Οι 270 έδρες είναι απλή αναλογική, έτσι όπως προτείνω εγώ. Και οι 30 έδρες είναι ένα μπόνους που μπορεί να το δώσει μόνο η κοινωνία» .

«Ενδεχομένως, όμως, να υπάρξει ένα ποσοστό που εκεί η κοινωνία να καταγράψει τη βούλησή της ότι πάνω από αυτό το ποσοστό, ένα κόμμα πρέπει να κυβερνήσει τη χώρα και μπορεί να δώσει η κοινωνία το μπόνους αυτό».

http://www.ksipnistere.com/

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου