Το 75% των καταναλωτών θεωρεί τη δυνατότητα σύνδεσης στο διαδίκτυο βασικό χαρακτηριστικό που πρέπει να έχει το επόμενο αυτοκίνητό του
Του Κώστα Σιαμέλη
Στο όχι και τόσο μακρινό μέλλον η εικόνα ενός αυτοκινήτου όπου τα παιδιά στα πίσω καθίσματα θα παρακολουθούν σε ενσωματωμένες οθόνες αφής βίντεο στο ίντερνετ ή θα παίζουν online παιχνίδια, η μητέρα τους θα σερφάρει από το δικό της μόνιτορ και ο πατέρας-οδηγός θα ακούει μέσω εκφώνησης τα εισερχόμενα e-mail του θα αποτελεί απλώς ένα στιγμιότυπο καθημερινότητας.