Σάββατο 26 Δεκεμβρίου 2015

Πόσο θα κοστίσει το τελεφερίκ της Θεσσαλονίκης

Το τελεφερίκ θα συνδέσει το θαλάσσιο μέτωπο με το περιαστικό δάσος και την Άνω Πόλη με το ιστορικό κέντρο ..


Σε δημόσια διαβούλευση πρόκειται να θέσει ο δήμος Θεσσαλονίκης στις αρχές του νέου έτους τον σχεδιασμό του για τη λειτουργία τελεφερίκ, το οποίο θα συνδέσει το θαλάσσιο μέτωπο με το περιαστικό δάσος και την Άνω Πόλη με το ιστορικό κέντρο.



Το πράσινο φως για να προχωρήσουν οι σχετικές διαδικασίες άναψε στην τελευταία συνεδρίασή της η επιτροπή ποιότητας ζωής του δήμου Θεσσαλονίκης, ενώ το θέμα αναμένεται να τεθεί προς συζήτηση στο δημοτικό συμβούλιο, πιθανώς στην πρώτη συνεδρίαση που θα έχει το όργανο μέσα στην καινούργια χρονιά.

Σε κάθε περίπτωση, όπως ανέφερε ο αρμόδιος αντιδήμαρχος Τεχνικών Έργων, Περιβάλλοντος και Καθαριότητας Θανάσης Παππάς, οι προτάσεις τις οποίες επεξεργάζεται ο δήμος Θεσσαλονίκης θα τεθούν σε δημόσια διαβούλευση, ώστε να οριστικοποιηθεί η χάραξη του έργου και στη συνέχεια να ολοκληρωθούν οι διαδικασίες για την περιβαλλοντική αδειοδότησή του, αλλά και να αναζητηθούν πιθανές πηγές χρηματοδότησης για την κατασκευή του.

Τη δημιουργία τελεφερίκ ως συγκοινωνιακού και κυρίως ως έργου που θα συμβάλει στην τουριστική ανάπτυξη της Θεσσαλονίκης υποστήριξε και ο εκπρόσωπος της παράταξης της μείζονος αντιπολίτευσης Σωκράτης Δημητριάδης, ο οποίος ωστόσο τόνισε την ανάγκη να υπάρξουν ολοκληρωμένες μελέτες για την προώθηση αυτού του σχεδιασμού.

ΣΕ ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑ ΜΕ ΤΗ ΔΕΘ

Σε συνεδρίασή της υπό τον Γιάννη Μπουτάρη η εκτελεστική επιτροπή του δήμου Θεσσαλονίκης τάχθηκε υπέρ της αναζήτησης συνεργειών με τη Helexpo-ΔΕΘ, με σκοπό την από κοινού διαχείριση του έργου της δημιουργίας τελεφερίκ.

Σύμφωνα με την πρόταση που προκρίθηκε από την εκτελεστική επιτροπή, το τελεφερίκ σχεδιάζεται με αφετηρία στο πεζοδρόμιο έξω από την κεντρική είσοδο της ΔΕΘ και τέρμα στον υπαίθριο χώρο στάθμευσης έξω από την είσοδο του Θεάτρου Δάσους. Ενδιαμέσως προβλέπεται να κατασκευαστούν τέσσερις πυλώνες, εκ των οποίων ο πρώτος μεταξύ των περιπτέρων 13 και 10 της ΔΕΘ, ο δεύτερος μπροστά στη βιβλιοθήκη του ΑΠΘ, ο τρίτος στον ανοιχτό χώρο του Τελλόγλειου Ιδρύματος και ο τέταρτος στη δασική έκταση πριν από τον δρόμο για το Θέατρο Δάσους.

Ομάδα εμπειρογνωμόνων, στην οποία απευθύνθηκε ο δήμος Θεσσαλονίκης, προσδιόρισε το κόστος κατασκευής του έργου στα περίπου 12 εκατ. ευρώ. Το τελεφερίκ εκτιμάται ότι θα εξυπηρετεί περίπου οκτακόσια άτομα ανά ώρα, ενώ ο χρόνος της διαδρομής υπολογίζεται σε πέντε λεπτά και σαράντα εννέα δευτερόλεπτα.

http://www.olathessaloniki.com/

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου