Παρασκευή 25 Δεκεμβρίου 2015

Μικρά μικρά… «χα χα» και «ωχ ωχ»


Αποτέλεσμα εικόνας για γελιο


ΠΡΟΣΟΧΗ!
Αν σας χτυπήσουν το κουδούνι και σας πουν:
«Φέραμε τα σουβλάκια σας»… μην ανοίξετε! Είναι ιός!
Στείλτε τα σε μένα κατ’ ευθείαν!
-Τι κοιτάς πρώτα όταν μια γυναίκα περνάει από μπροστά σου;
-Αν με κοιτάει η δικιά μου!
-Ρε γιαγιά από πότε φτιάχνεις μοχίτο;
-Άσε κάτω παιδάκι μου τον αγιασμό!

Για να μη μπερδεύω τα ονόματα, πήρα μια γάτα και την φωνάζω με το όνομα της γκόμενας.
Γυρνάει η γυναίκα μου σπίτι με σκύλο που τον φωνάζει Μήτσο.
Κάθομαι, πίνω και κλαίω…
Εντάξει το κατάλαβα, σύνταξη θα πάρω στα 67 και βάλε…
Εκείνο που δεν κατάλαβα είναι αν θα την πληρώνομαι ή θα την πληρώνω…
-Να σε ρωτήσω Γιάννη ποια είναι η Αμάντα;
-Άλογο του ιππόδρομου είναι ρε γυναίκα, αλλά γιατί ρωτάς;
-Γιατί το άλογο σου άφησε μήνυμα στον τηλεφωνητή!
-Γυναίκα μπορείς να μου πεις κάτι που θα με κάνει ταυτόχρονα ευτυχισμένο και δυστυχισμένο;
-Την έχεις μεγαλύτερη από τον υδραυλικό!
-Πόσο θα μου στοιχίσει να φτιάξουμε τα φρένα;
-Γύρω στα 300 ευρώ…
-Δεν γαμιέται δυνάμωσε την κόρνα!
Μου στελνει η αλλη εισαι γαιδαρος…
Κανε θεε μου να μπερδεψε το γ με το π.
Παίζουν έξω από το σπίτι μου τέσσερα παιδάκια μπάλα!
Το ένα το λένε Δημήτρη, τα άλλα τρία τα λένε Μαλάκα

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου