Δευτέρα 30 Νοεμβρίου 2015

Τι είναι και πως θα λειτουργεί, το Ανοιχτό Εμπορικό Κέντρο της Θεσσαλονίκης


Μέχρι τις 31 Δεκεμβρίου αναμένεται να ξεκινήσει τη λειτουργία του το Ανοιχτό Κέντρο ΕμπορίουΘεσσαλονίκης (Open Mall).
Ο Εμπορικός Σύλλογος αναμένει την πρώτη δόση των χρημάτων από το ΕΣΠΑ για τις απαραίτητες εργασίες του ανοιχτού κέντρου, το οποίο οριοθετείται στην περιοχή μεταξύ Πλατείας Αριστοτέλους, Μητροπόλεως, Λεωφόρου Νίκης και Λευκού Πύργου.

"Στο Open Mall θα προσπαθήσουμε να εφαρμόσουμε καινοτομίες που θα αρέσουν στον κόσμο και να αποδείξουμε ότι μπορούμε να κάνουμε open malls που θα λειτουργούν όπως τα κλειστά", είπε ο κ.Φιλιππίδης, τονίζοντας πως "εάν πετύχει, βάζουμε πλώρη και θα προσπαθήσουμε τα ανοιχτά εμπορικά κέντρα να επεκταθούν σε όλη την πόλη".

Πρόταση Μπουτάρη για το απόγευμα του Σαββάτου
Ο δήμαρχος Θεσσαλονίκης, Γιάννης Μπουτάρης, επανέλαβε την πρότασή του πως τα καταστήματα του κέντρου θα πρέπει να είναι ανοιχτά το απόγευμα του Σαββάτου για να διευκολύνουν τις αγορές των ξένων επισκεπτών -ιδιαίτερα των Βαλκάνιων που έρχονται Σαββατοκύριακα στην πόλη- και να κλείνουν τη Δευτέρα.

Τι θα γίνει
Υπενθυμίζεται ότι η μελέτη για το «THESS MALL» με σύνθημα «Η καρδιά χτυπά στο κέντρο», σύμφωνα με τα όσα είχαν ανακοινωθεί την περασμένη άνοιξη, προβλέπει την ανάπτυξη σημείων πληροφόρησης με σύστημα οθονών (σε τέσσερα σημεία, στις «πύλες» του open mall ), εφαρμογή για mobile συσκευές (το συγκεκριμένο Τhess Mall app εκτός από πληροφορίες για συνεργαζόμενα καταστήματα θα παρέχει και πληροφορίες για τα μέσα μετακίνησης στην περιοχή καθώς και για τα μνημεία) και portal για το «THESS MALL» όπου θα προβάλλονται οι συνεργαζόμενες επιχειρήσεις, οι προσφορές, οι δράσεις και εκδηλώσεις του open mall με δυνατότητες σύνδεσης σε e- shop.

Επίσης, θα γίνουν και παρεμβάσεις αστικής κινητικότητας στο χώρο του «THESS MALL». Μεταξύ άλλων, θα δημιουργηθούν υπόστεγα, σημεία ξεκούρασης (παγκάκια), σημεία φροντίδας κατοικίδιων, ενώ θα μπει και σήμανση «κοίτα αριστερά-κοίτα δεξιά», σε ορισμένες διαβάσεις στην περιοχή.

Για τις συμμετέχουσες επιχειρήσεις δεν υπάρχει κάποια οικονομική συμμετοχή, ωστόσο θα πρέπει να πληρούν κάποιες προϋποθέσεις.

Κρατούν μικρό καλάθι
Πάντως οι έμποροι που θα συμμετάσχουν στο εγχείρημα κρατούν μικρό καλάθι καθώς θεωρούν ότι οι καταναλωτές δεν έχουν λεφτά φέτος να δώσουν για τις χριστουγεννιάτικες αγορές τους.
Σύμφωνα με πρόσφατη έρευνα της Deloitte για τις αγοραστικές τάσεις των Ευρωπαίων καταναλωτών για την εορταστική περίοδο των Χριστουγέννων του 2015, φέτος οι Έλληνες θα ξοδέψουν αρκετά λιγότερα.
Ειδικότερα στην Ελλάδα, οι καταναλωτές δηλώνουν ότι σχεδιάζουν να ξοδέψουν 402 ευρώ μειώνοντας τον προϋπολογισμό τους κατά 8,6% σε σχέση με τις πραγματικές δαπάνες που οι ίδιοι δήλωσαν ότι έκαναν την εορταστική περίοδο του 2014. Τον προϋπολογισμό αυτό θα μοιράσουν σε φαγητό (168 ευρώ), δώρα (154 ευρώ) και σε κοινωνικές δραστηριότητες (80 ευρώ).

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου