Παρασκευή 27 Νοεμβρίου 2015

Μητρικές ατάκες


Αποτέλεσμα εικόνας για μανα και παιδι χιουμορ


Η ταλαιπωρημένη μαμά:  "Αν πρόκειται να σκοτωθείς με τον αδερφό σου, πηγαίνετε έξω. Μόλις τελείωσα το σφουγγάρισμα."Η θεούσα:  "Κάνε την προσευχή σου να βγει ο λεκές από το χαλί...
Προγραμματισμός ταξιδιού: "Αν την άλλη Πέμπτη που θα πάω στο σχολείο σου για το τρίμηνο, δεν έχεις καλούς βαθμούς... καλύτερα να έχεις φύγει από το σπίτι πριν γυρίσω."
Η λογική της μαμάς: "
Δεν έχει γιατί. Γιατί έτσι το είπα εγώ."


Η τετράγωνη λογική της μαμάς: "
Αν πέσεις και ματώσεις τα γόνατα σου, θα φας το ξύλο της χρονιάς σου γιατί θα έχεις σκίσει και το παντελόνι σου."
Η προνοητική μαμά:  "Άλλαξε βρακί, βρε παιδάκι μου. Αν χτυπήσεις και σε πάνε νοσοκομείο, τι θα πουν οι γιατροί;"
Η ειρωνική μαμά:  "Σταμάτα να κλαις δίχως λόγο, γιατί θα σε κάνω να κλαις με πραγματικό λόγο."
Η μαμά με παιδί «Κομανέτσι»:  "Ωραίο πλύσιμο έκανες! Δε βλέπεις το σβέρκο σου που είναι μαύρος;"
Η μαμά που κάνει τα αδύνατα δυνατά:  "
Κλείσε το στόμα σου και φάε το φαΐ σου."
Η μαμά καψονόμουτρο:
   "Δε θα σηκωθείς από το τραπέζι αν δεν τελειώσεις τα ρεβίθια σου."
Η μαμά μετεωρολόγος: "
Το δωμάτιό σου είναι σαν να το χτύπησε τυφώνας."
Η μαμά υποκρίνεται: "Ό
,τι σου λέω εγώ σου φαίνεται παράλογο. Εσύ τα ξέρεις όλα κι εγώ είμαι η παράλογη;"
Η μαμά παιδοκτόνος: "
Συνέχισε την γκρίνια και θα δεις. Εγώ σε γέννησα, εγώ θα σε σκοτώσω."

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου