Σάββατο 31 Οκτωβρίου 2015

Μικρά μικρά… «χα χα»



Ο μέσος όρος ύπνου που χρειάζεται ο άνθρωπος είναι 5 λεπτά ακόμα!
Το πώς θα εκτυπώνουμε την ταυτότητα οφειλής του ΕΝΦΙΑ το μάθαμε
Τώρα μένει να μάθουμε πως θα εκτυπώνουμε λεφτά για να πληρώσουμε
Αυτά τα λάθη που σε κάνουν σοφότερο πού τα πουλάνε;
Μόνο από τα άλλα βρίσκω…

…και τέλος, θεσπίζεται ειδικός φόρος για όσους έχουν την δυνατότητα να πληρώσουν τους φόρους τους.
Ρώτησα στον ΕΟΠΥΥ τι δίνει το ταμείο μου σε περίπτωση εγχείρισης…
και μου είπαν το DVD του Grey’s Anatomy για να μάθω να την κάνω μόνος μου!
Η καταστροφή δεν ήρθε ακόμα,
η καταστροφή θα έχει έρθει όταν δείτε την Αντζελίνα Τζολί να υιοθετεί Ελληνάκι…
Τι την ήθελα την ενηλικίωση…
μια χαρά έβαφα το θρανιάκι μου με το μλάνκο.
Κλειδώνει το όριο συνταξιοδότησης στα τρία χρόνια μετά τον θάνατο!
-Μα βγάζει δισεκατομμύρια…
-Αν τον φορολογήσεις θα φύγει
Αυτόν που βγάζει 500 ευρώ γιατί τον φορολογείς;
-Αυτός δεν έχει λεφτά να φύγει…
Ανακοίνωση έξω από γραφείο:
Τα πιστοποιητικά για την έκδοση αστυνομικής ταυτότητας θα εκδίδονται ΜΟΝΟ με την επίδειξη της αστυνομικής ταυτότητας
Γενιές καταδικασμένες να πεθάνουν με το κινητό στο χέρι φίλε μου.
Αυτοί είμαστε!
Καμιά φορά στέκομαι γυμνός μπροστά στον καθρέφτη και σκέπτομαι
Ε ρε και να μπει κανένας τώρα στο ασανσέρ!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου