Κυριακή 6 Σεπτεμβρίου 2015

χαλαρά!!! μικρά-μικρά....


Αποτέλεσμα εικόνας για χιουμορ


Σήμερα στο γυμναστήριο ξάπλωσα για κοιλιακούς και με πήρε ο ύπνος.

-Εγώ στη δουλειά πηγαίνω με το ποδήλατο. -Πήρες ποδήλατο; -Γιατί βρήκα δουλειά;

Έτρεχα στο πάρκο & μου λέει η άλλη: -Σε πειράζει να τρέξω μαζί σου? -Γιατί της λέω, έκλεψες & συ το περίπτερο?


-Ποιο είναι το αγαπημένο σου ποτό? -Το κερασμένο....!!

-Το στομάχι μου είναι χάλια. -Ναι γιατί η υπόλοιπη είσαι καλύτερη?

Εσείς που κάνετε πως δεν μας βλέπετε, καλά κάνετε, γιατί ούτε εμείς θέλουμε να σας χαιρετίσουμε.

Χτες αποφάσισα να κόψω το κρέας.
Το κομμάτι που μου σέρβιραν ήταν πολύ μεγάλο...

Είπα να κάτσω να σοβαρευτώ....αλλά δεν βρήκα που να καθίσω.

Και εκεί που οδηγάω, βγάζει σηματάκι με θαυμαστικό. Λογικά είναι τα συγχαρητήρια για την οδήγηση μου...

Ένα παιδικό μου παράπονο είναι πως η μάνα μου ποτέ δεν μου είπε: "έλα ένα ακόμα σουβλάκι, η δύναμή σου".
Όλο για φακές και για σπανακόρυζα μου έλεγε...

Φήμες λένε ότι κάποιος γύρισε από το φούρνο χωρίς να φάει τη γωνί-τσα από τη φρατζόλα.

Ποτέ δε θα καταλάβω πως χορταίνουν με σαλάτες, πως οι περικοπές θα φέρουν ανάπτυξη και πως απ το Δημήτρης βγαίνει το Μήτσος..

-Ρε Μάναααα...έπεσε το internet! -Να πάρεις μια σκούπα και να το μαζέψεις...
Μ' έχετε κάνει υπηρέτρια εδώ μέσα...

Το λάθος του Έλληνα είναι πως όταν κοιτάζεται στον καθρέφτη πάντα βλέπει ή το Μεγαλέξανδρο ή τον Κολοκοτρώνη ή τον Ωνάση... Ποτέ τον Καραγκιόζη

Αν η Εύα θυσίασε τον επίγειο παράδεισο ολόκληρης της ανθρωπότητας για ένα μήλο... δεν τολμώ να φανταστώ τι θα έκανε για ένα αγγούρι...

Ήρθε το χαράτσι στην ανιψιά μου για το σπίτι της Barbie...


Βγήκε ροζ καπνός απ' το Βατικανό κι όλοι οι καρδινάλιοι αναφώνησαν: "Μύκονοοοοοοοοοοοοοοος"!!!!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου