Σάββατο 27 Ιουνίου 2015

μικρά-μικρά ανεκδοτάκια,,,,


Αποτέλεσμα εικόνας για γελιο

Μη σε πάρει λίγο ο ύπνος στο τιμόνι αμέσως να σε τρακάρουν…
Τι είναι αυτοί ρε??

Το ότι το καλύτερο σεξ το κάνεις μετά από έναν μεγάλο τσακωμό είναι η μισή αλήθεια… το ότι δεν το κάνεις με τον άνθρωπο που τσακώθηκες είναι η άλλη μισή…

Τα πήρε η διπλανή μου στο μετρό, γιατί νόμιζε ότι κοίταγα τι έγραφε στο κινητό της, λες και με νοιάζει εμένα ποιος είναι ο Μανώλης Θ. που του πε να βρεθούν στις 8..!



Tελικά η μόνη Δευτέρα που μου άρεσε ήταν η Δευτέρα Δημοτικού.

Α! Και εσείς που γράφετε για την φτώχεια και την οικονομική κρίση να ξέρετε ότι κάτω απ’ την κατάσταση λέει via iPhone…

Γάλλος μέθυσος αυτοκράτορας: Ναπολέων Wannapartyς
Χθες λιποθύμησα στο κρεβάτι για καμιά
δεκαριά ώρες. Μάτι θα ήτανε..

Ξέρετε τι μου έχει λείψει περισσότερο? οι τσακωμοί που κάναμε στις ταβέρνες για το ποιός θα πληρώσει (όχι εγώ, όχι εγώ, και πετάγαμε τα λεφτά)
Όταν μου λένε πως κάποιος είναι μισός Έλληνας μισός Σουηδός, φαντάζομαι έναν να σταματάει για να περάσει πεζός ενώ ταυτόχρονα τον μουντζώνει.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου