Τρίτη 23 Ιουνίου 2015

μικρά-μικρά ανεκδοτάκια,,,,


Αποτέλεσμα εικόνας για γελιο


Ετρεχα στο πάρκο και μου λέει η άλλη:
-Σε πειράζει να τρέξω μαζί σου;
-Γιατί της λέω, έκλεψες και συ απ το περίπτερο;
Μη μιλάτε λίγο, τρώω παξιμάδι και δεν ακούω καλά.
-Γιατρέ με πονάει το γόνατό μου.
– Να το κατουρήσεις και να του βάλεις σκόρδο στουμπισμένο.
-Γιαγιά, βγες από τη γραμμή..

Λέει η δασκάλα στον πατέρα του Μάκη.
– Έχω να σας πω ένα καλό και ένα κακό νέο για τον γιο σας.
– Πείτε μου το κακό πρώτα.
– Τον γιο σας στο σχολείο τον φωνάζουν Μαίρη.
– Και το καλό;
– Βγήκε Μις Μάρτιος.
Τόσα χρόνια το Skip δε κατάφερε να πείσει άλλον κατασκευαστή πλυντηρίων… Στους 29 έμεινε!
15€ το πλοκάμι λέει χταποδιού!
Ρε φίλε, δεν το θέλουμε για μεταμόσχευση…
-Λένε οτι το μαύρο αδυνατίζει…
-Τι να σου πω ρε φίλε, εγώ δύο χρόνια πίνω, έχεις δει διαφορά;
-Συγχαρητήρια! Μόλις γεννήσατε ένα υγιέστατο αγοράκι! Πως θα το ονομάσετε?
-Νίκο
-Αα, είναι πιασμένο! Δοκιμάστε το Νικο_20 ή Νικος2013@
Όποιος λέει οτι ο αέρας είναι δωρεάν, δεν έχει
αγοράσει πατατάκια…

Φτιάχνει ο θεός τον άντρα… Τέλειος !
Φτιάχνει την γυναίκα… Την κοιτάει… Την ξανακοιτάει… Δεν πειράζει θα βάφεται!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου