Παρασκευή 26 Ιουνίου 2015

μικρά-μικρά ανεκδοτάκια,,,,


Αποτέλεσμα εικόνας για γελιο

Μελαγχόλησα τώρα… σαν σήμερα θα είχα κλείσει ένα μήνα σχέσης… αν τα είχα φτιάξει με κάποιoν πριν ένα μήνα.
Ανακοινώνω ότι κάνω απεργία στο σεξ…
Δεν το κάνω που δεν το κάνω, τουλάχιστον ας δώσω έναν επαναστατικό χαρακτήρα…
Κάποτε πηγαίναμε στο super market με 100δρχ. και παίρναμε 3 κρουασάν , 4 μολύβια , 2 σβήστρες , 3 σοκοφρέτες ,7-8 μαστίχες,2 κουτάκια halls και 3 kiss τώρα δυστυχώς….. βάλανε κάμερες!!!

9 μερες  Άνοιξη και ήδη ξεκίνησαν στο facebook οι ξέκωλες φώτο..
Τον Άυγουστο τί θα βάζετε; Ακτινογραφίες??..
Της είπα, αν θες να δουλεύεις εδώ θα κάνεις τα φαγητά που μου αρέσουν, αλλιώς δρόμο… και άρχισε τις δικαιολογίες, οτι είναι μάνα μου και κάτι τέτοια…
-Γυναίκα τις παντόφλες!
-Δεν σου φέρνω τίποτα σήμερα γιορτάζω!
-Ωραία φέρε τις παντόφλες και κάτι να με κεράσεις…

Εσείς τα ζευγάρια που βγαίνετε για καφέ, δεν σταυρώνετε λέξη και κοιτάτε το υπερπέραν, πόσο σας χαίρομαι έτσι ταιριαστά που είστε.
Πάω στη μάνα μου και με παίρνει ο ύπνος στον καναπέ
Ξυπνάω και νοιώθω ακινητοποιημένος.. τρεις κουβέρτες και ένα πάπλωμα!!
Φέτος τις απόκριες θα ντυθώ ΦΠΑ…Θα περιφέρομαι και θα πίνω το 1/4 απ’τα ποτά σας!
Απ’ ότι βλέπω… Τα υπονοούμενα τα πιάνουν όλοι… Με τα αυτονόητα όμως… έχουμε θέμα..

Κι εκεί που έπαιζα ντραμς έρχεται η από πάνω
και μου λέει: «Η κόρη μου διαβάζει για την
εξεταστική, το ξέρεις;;;» Και της λέω : «όχι αλλά
αν μου πεις λίγο το ρυθμό… θα το παίξω!!! »

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου