Κυριακή 17 Μαΐου 2015

Ρε σεις, την πατρίδα μου και την συνταξούλα μου…

Ακούω στα κανάλια την αντιπολίτευση να ωρύεται πως η κυβέρνηση χάνει χρόνο καθυστερώντας να υπογράψει το νέο μνημόνιο, που ζητάνε οι φίλοι εταίροι και δανειστές μας. Θα μου πείτε τώρα τοκογλύφος και φίλος γίνεται; Ας είναι!!!
Αναρωτιέμαι τώρα εγώ ο αφελής που δεν γνωρίζω από τερτίπια της πολιτικής, τι είναι τελικά αυτό που πρέπει να υπογράψει η κυβέρνηση και δεν το υπογράφει; Και ακούω έκπληκτος τον Γ. Ρωμανιά να λέει πως αυτό που παροτρύνουν την κυβέρνηση να υπογράψει, είναι και άλλες απολύσεις, αύξηση του ΦΠΑ και η περικοπή της συνταξούλας μου με το κόλπο του μηδενικού ελλείμματος. Δηλαδή θα μου δίνουν σύνταξη ανάλογη με τα λεφτά που θα υπάρχουν στα δημόσια ταμεία από τις εισφορές των εργαζομένων. Μα πως διάολε θα υπάρξουν εισροές στα ταμεία εφ’ όσον οι εργαζόμενοι όλο και λιγοστεύουν; 

Βγαίνει βέβαια ο Γιακουμάτος και διαψεύδει ότι κάτι τέτοιο ζητάνε τα φιλαράκια μας, χωρίς όμως να μου λέει τι ακριβώς ζητάνε. Λέτε να ξέρει, ή κι’ αυτός θέλει να ψηφίσει νόμο χωρίς να τον έχει διαβάσει.! Μα είναι με τα καλά τους να μη καταλαβαίνουν αυτό που κατάλαβα ακόμα και εγώ ο γέρων, που δε λέω όμως να τα τινάξω και να τους απαλλάξω από την παρουσία μου, τη γρίνια μου και το κόστος στο ταμείο μου, που όμως πλήρωνα τόσα χρόνια για να έχω εξασφαλισμένα όσο μπορούσα τα γεράματά μου; 

Η Αντιπολίτευση με αυτή τη φιλοσοφία θέλει να την εμπιστευτώ και πάλι να πάρει την εξουσία και να μου πάει τη σύνταξή μου από τα 618 ευρώ στα 200; Αντί κυβέρνηση και αντιπολίτευση να κάτσετε σε ένα τραπέζι να βρείτε επιχειρήματα υπέρ της πατρίδας μας και εναντίον των τοκογλύφων, εσείς κάθεστε και τρώγεστε μεταξύ σας για την εξουσία και αφήνετε τον ευρωπαίο μισάνθρωπο να αλωνίζει. Για συμμαζευτείτε όλοι σας και βάλτε σε μια σειρά τα πράγματα να συνέλθει η πατρίδα μας και αφήστε τα κουκουλώματα μεταξύ σας και βάλτε φυλακή όλους όσους είναι υπεύθυνοι για τον εξευτελισμό και την κατάντια της. 

Η μπαρούφα του Πάγκαλου πως μαζί τα φάγαμε, ήταν εφεύρημα των εργολάβων της διαπλοκής φίλων του, που καταληστεύοντας με τα δημόσια έργα τον κρατικό κορβανά έγιναν πάμπλουτοι μαζί με τους πολιτικούς που τους κάλυπταν. 

Εδώ ο κόσμος καίγεται και έχουμε τις συνιστώσες του ΣΥΡΙΖΑ να προσπαθούν να παίξουν το ρόλο του δούρειου ίππου και να ρίξουν την κυβέρνηση από μέσα. Πότε με την κυρά Τασία που όταν ξυπνάει στα κυβερνητικά συμβούλια λέει πως δεν υπάρχουν άστεγοι λαθρομετανάστες, αλλά βγήκαν από τα λαγούμια τους στις πλατείες της Αθήνας να λιαστούν και πότε με τα πανηγύρια της φούντας όπως προχτές που ντουμάνιασε το Σύνταγμα και μαστούρωσαν μέχρι το Μοναστηράκι. 

Όλα τα χε η Μαριωρή, όπως λένε στο χωριό μου, το τζαμί της έλειπε. Δεν μπορούν οι ανεγκέφαλοι να καταλάβουν πως βάζουν μια ατομική βόμβα μέσα στην καρδιά της Αθήνας; Ο μουσουλμανισμός εκτός από θρησκεία είναι και ένας πολιτισμός εντελώς ξένος με την ελληνική φιλοσοφία. Δεν θα σας αναλύσω τις διαφορές, αλλά δείτε με πόση ευκολία κόβουν τα κεφάλια των απίστων και σκεφτείτε μήπως έρθει κάποια στιγμή που το κεφάλι που θα φύγει από τη θέση του θα είναι το δικό σας ή των εγγονών σας. 

Ας αφήσω όμως την κυβέρνηση να κάνει απερίσπαστη τη δουλειά της, αν την κάνει, τις συνισταμένες να κάνουν όπως πάντα την προβοκατόρικη δουλειά τους και την αντιπολίτευση όπως πάντα να μην κάνει τη δουλειά της. Άντε γιατί όλοι σας, μας έχετε πρήξει τα μέζεα, όπως λέει κι ο Ζουράρης!. 

Θεόφιλος Αιγινήτης Ζωγράφος – Συγγραφέας 

koukfamily.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου