Παρασκευή 29 Μαΐου 2015

Μικρά μικρά… «χα χα» και «ωχ ωχ»


Αποτέλεσμα εικόνας για χιουμορ

Πλύση εγκεφάλου λέγεται όταν υπάρχει εγκέφαλος…
αλλιώς είναι απλή λάντζα…
-Εσείς κάνετε στο σπίτι σας την προσευχή σας πριν το φαγητό;
-Όχι η μαμά μου μαγειρεύει καλά…
Δασκάλα: Τοτέ, ξέρεις ποιος είναι ο πρόεδρος του Ιράκ;
Τοτός: Δυστυχώς όχι κυρία
Δασκάλα: Πρέπει να προσέχεις πιο πολύ τα μαθήματά σου!
Τοτός: Κυρία εσείς ξέρετε ποια είναι η Αμάντα;
Δασκάλα: Όχι Τοτέ
Τοτός: Πρέπει να προσέχετε πιο πολύ τον άντρα σας…

-Έλα μωρό μου… κάνε με να ουρλιάξω σαν τρελή!
-Πάχυνες!
-Και δεν μου λες τα χόρτα είναι άγρια;
-Δεν τα βλέπεις μαντάμ δεμένα τα ‘χω!
Κορόιδευα το βάδην σαν άθλημα, μέχρι που με έπιασε κόψιμο στην ταβέρνα και η τουαλέτα ήταν στα 300 μέτρα…
Πόσες τηγανητές πατάτες και σοκολάτες φάγαμε για να μας ανέβει η διάθεση αλλά τελικά…
μας φάρδυνε ο κώλος.
Κορίτσια πήγα στην Vodafone να διακόψω το συμβόλαιο μου και έφυγα με νέο  συμβόλαιο, νέο κινητό, σταθερό και Internet και νομίζω περιμένω και παιδί…
Πάντως, ελπίζω να μας ψεκάζουν
Δε θέλω να πιστέψω πως κάνω τόσες μαλακίες από μόνος μου!
-Έχετε λίγο χρόνο.
-Ναι γιατρέ, πείτε μου.
-Δεν ήταν ερώτηση…
-Βλέπεις πόσο αδυνάτισα; Παίρνω κάτι καινούρια χάπια.
-Παραισθησιογόνα;
Πέφτει σουβλάκι στην μπλούζα… Στεναχωριέσαι για το σουβλάκι…
Πέφτει φακή στην μπλούζα… Στεναχωριέσαι για την μπλούζα…
Όταν καλείτε γυναίκα στο κινητό, να υπολογίζετε και τον χρόνο εύρεσης του τηλεφώνου της στην τσάντα!
Με έδιωξε η κομπλεξικιά απ’ το φαρμακείο γιατί της ζήτησα να μου δείξει πως φοριέται το προφυλακτικό.
Εμ, δεν κρατιέται η πελατεία έτσι μωρή ηλίθια!
Δείξε μου τις φίλες σου να σου πω ποιες θέλω!
Μόνο όταν κάτσει κουνούπι στα γεννητικά σου όργανα, καταλαβαίνεις ότι δεν λύνονται τα προβλήματα με βία!
Ζητείται γκόμενα ψυχοπαθής για να μην χαλάσω το σερί!
Το να είσαι δημοφιλής στο Facebook , είναι σαν να είσαι πλούσιος στην Monopoly!
Το Google Earth μας δίνει τη δυνατότητα να βλέπουμε κάθε σημείο της γης κι εμείς πάμε και βλέπουμε το σπίτι μας.
Τέρατα ιδιοφυΐας!
Το να λες σε γυναίκα να ηρεμήσει ενώ έχει νεύρα είναι σαν να πετάς αγιασμό σε δαιμονισμένο!
-Γιαγιά γιατί έχεις τόσο μεγάλα μάτια;
-Γιατί πατάς τη σωλήνα του οξυγόνου, βλαμμένο!
Μαγικό:  Με ένα like στην πρώην, αποκτάς κι άλλη πρώην!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου