Τετάρτη 18 Μαρτίου 2015

Μικρά μικρά…για να γελάσουμε!!!


Αποτέλεσμα εικόνας για γελιο


Σήμερα, η μαμά μου μαγείρεψε μπάμιες.
Εγώ έβγαλα το σκύλο βόλτα, η αδελφή μου πήγε σουπερμάρκετ, ο πατέρας μου πετάχτηκε για τσιγάρα και… συναντηθήκαμε όλοι τυχαία στο σουβλατζίδικο!
-Λέω να κάνω αρακά, πως τον τρως;
– Με το ζόρι…
500 καροτσάκια στο σούπερ μάρκετ, εμένα πάντα μου τυχαίνει αυτό με τη στραβή ρόδα, που το σπρώχνεις και φαίνεσαι σαν να ‘σαι σουρωμένος!

-Τι είπε η μούμια όταν συνάντησε το παιδί της;
-Μούμιασες!
- Τι κάνει ένας τσιγκούνης αν πάρει φωτιά το σπίτι του;
-Αναπάντητη στην πυροσβεστική…
-Τι κοινό έχουν τα Ζωνιανά με την εκκλησία;
-Και στα δύο όταν μπαίνεις κάνεις το Σταυρό σου.
-Παππούς: Κρύψου, έρχεται η δασκάλα σου σπίτι, επειδή έκανες κοπάνα σήμερα!
-Εγγονός: Εσύ κρύψου παππού, διότι της είπα ότι πέθανες!
-Ο σωστός Έλληνας, μπορεί να έχει 3 κατσαρόλες φαΐ σπίτι του, αλλά το βράδυ θα  παραγγείλει σουβλάκια.
-Να είσαι Άραβας, να έχεις τόσο πετρέλαιο και… να μην έχεις κρύο να το κάψεις. Μην σου τύχει!
-Λένε πως όλα τα ωραία κάποτε τελειώνουν!
Μήπως μπορούν να μας πουν πότε τελειώνουν και τα άσχημα;
- Γυναίκαααα, παντόφλες.
-Τι είπες ρε;
-Τίποτα αγάπη μου, η τηλεόραση ήταν!
Μερικών το μυαλό, είναι σαν το καλό αυγολέμονο.
Δεν κόβει!
Όταν ανεβαίνω στη ζυγαριά σκέφτομαι: «Ηρέμησε, είσαι 70% νερό!»
Ενός λεπτού σιγή, για όλες τις δίαιτες που άρχισαν Δευτέρα πρωί και τελείωσαν Δευτέρα μεσημέρι.
Σοκολάτα υγείας, χαρτί υγείας, ταμείο υγείας!
Έναν πιτόγυρο υγείας χάθηκε να βγάλουν αυτοί οι επιστήμονες;
-Μπαμπά, εσύ είχες ερωτευθεί ποτέ καμιά δασκάλα στο σχολείο;
-Τι μου θύμησες τώρα γιέ μου! Φυσικά!
-Και τι έγινε;
-Τίποτα. Το έμαθε η μάνα σου και σου αλλάξαμε σχολείο!
-Θέλω να γίνουμε όπως πριν.
-Πότε πριν;
-Πριν 5 χρόνια.
-Μα δεν γνωριζόμασταν!
-Έτσι!
H γιαγιά μου θέλει να φτιάξει facebook για να βρει παλιές της συμμαθήτριες.
Της είπα καλύτερα να κοιτάει τα silver alert.

kadosanakyklosis.wordpress.com

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου