Πέμπτη 8 Ιανουαρίου 2015

Λίγο γέλιο.....







        - Μπαμπά, τι θα μου πάρεις τα Χριστούγεννα;
        - Τα λεφτά απ' τα κάλαντα.


        Κρίση είναι να σε ταϊζουν τα περιστέρια στο Σύνταγμα.




        Οι άντρες θέλουν μια κοπέλα τούρμπο στο κρεβάτι, αλλά να μαγειρεύει και σαν τη μάνα τους. Τη γνωστή γκομάνα.


        Ξυπνάω και τι να δω; Είμαι ήδη δύο ώρες στη δουλειά.


        Ανακάλυψαν λέει νερό και πάγο στον πλανήτη Ερμή. Ουίσκι και φιστίκια θα χρειαστεί να πάρουμε μόνο.


        Έβαλα στο
 google, Happy new year και μου έβγαλε, "not available in your country".


        
Είμαι στο ταξί και μπαίνει μια ασκημούλα.
        - Ψυχικό;
        - Δεν κάνω μάνα μου.


        Η μάνα μου έχει κάτι τάπερ που σφραγίζουν καλύτερα από αιγυπτιακές σαρκοφάγους.



        Ήρθε μια καινούρια στην πολυκατοικία και θέλει να αναψει καλοριφέρ. Μαζεύουμε υπογραφές να τη διώξουμε.


        Είμαι σίγουρος ότι όταν έρθει το τέλος του κόσμου θα μαυρίσουν όλα και μετά θα φανεί το:
        απόδοση ΝΑΤΑΣΑ ΣΥΡΕΓΓΕΛΑ.


        - Συγνώμη αφεντικό, αλλά έχουμε να πάρουμε μισθό 4 μήνες.
        - Δεκτή η συγνώμη.

        .



        Όταν δεν είμαι καλά, θέλω να με κοιτάξει κάποιος στα μάτια, να με πάρει αγκαλιά και να μου πει, ΑΥΡΙΟ ΕΧΟΥΜΕ ΠΑΣΤΙΤΣΙΟ.


        Σε λίγο θα πηγαίνουμε σούπερ μάρκετ, δεν θα αγοράζουμε τίποτα και θα κάνουμε μόνο like.


        11 χρόνια σ' αγαπώ, και 8 που δεν σ' αγγίζω,
        θα φτάσω τα 88 κι ακόμα θα ελπίζω.
        11888 τυχαίο; δε νομίζω


   


        Αν δεις άντρα στο μπαλκόνι να ποτίζει τις γλάστρες, τα φυτά μάλλον καπνίζονται.


        Κάθε φορά που θες να "χτυπήσεις ξύλο", διαπιστώνεις ότι ο κόσμος είναι φτιαγμένος από αλουμίνιο ή πλαστικό.


        Όταν γεννιέται ο Χριστός, τι σφάζουμε; Γαλοπούλες. Όταν πεθαίνει ο Χριστός τι σφάζουμε; Αρνιά. Τι βύσμα είχαν οι κότες, ρε φίλε;


        Τα οικογενειακά τραπέζια είναι πολύ γαμάτα αρκεί να προλάβεις να φας πριν τον τσακωμό..


        Έχω την εντύπωση ότι η ηλεκτρική σκούπα της μάνας μου λειτουργεί μόνο όταν κοιμάμαι..


        Να είσαι Άραβας, να έχεις τόσο πετρέλαιο και να μην έχεις κρύο να το κάψεις!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου