Δευτέρα 5 Ιανουαρίου 2015

Χαμόγελα.....




Τη γλώσσα μας
την λέμε «μητρική», γιατί ο
πατέρας μιλάει σπάνια...

Αναπολώ την εποχή
που χρώσταγα μόνο μαθήματα...



Αυτό που στα γενέθλια σβήνεις
 κεράκια και όταν πεθάνεις
στα ανάβουν ... δεν
το καταλαβαίνω...

Αν μπορούσες να πουλήσεις τις
εμπειρίες σoυ στην τιμή που
σου κόστισαν, θα είχες
χεστεί στο
τάλιρο....

Αφού θα κάνουν και το
παιδί τεκμήριο, όσοι
χρησιμοποιούμε προφυλακτικό
θα θεωρούμαστε
φοροφυγάδες;

Σε κάθε αστυνομικό έλεγχο όλο
η ίδια ερώτηση:-Έχετε πιει;;;
Έχετε πιει;;; Παράπονο το έχω.
Μία φορά να με ρωτήσουν αν
έχω φάει...,

Αυτό που στο κρεβάτι αν
κλείσεις λίγο τα μάτια
από 6:00 πάει 7:30 αλλά στη
δουλειά αν
κάνεις το ίδιο από 9:35 πάει
9:36, μεγάλη
πουστιά...

"θα σε κάνει άντρα ο
στρατός". Πλένω,
σφουγγαρίζω, σκουπίζω,μαγειρεύω,
χαιρετάω
όποιον περνάει... Δεν
έγινα άντρας, η μάνα μου έγινα...

Το μόνο θετικό που βρίσκω
σήμερα σε μένα είναι η ομάδα
αίματος μου

Γάμος είναι η
αποτυχημένη προσπάθεια να
δώσεις διάρκεια σε ένα τυχαίο γεγονός.

Οι νεοέλληνες ξοδεύουν
χρήματα που δεν έχουν για
να αγοράσουν αντικείμενα που
δε
χρειάζονται ώστε
να εντυπωσιάσουν ανθρώπους
που δεν εκτιμούν

Αν όλοι οι άντρες είναι
ίδιοι γιατί κάνετε τόσο
καιρό να διαλέξετε;

Μην μπερδεύεις τον χαρακτήρα
μου με την
συμπεριφορά μου...Ο
χαρακτήρας
μου είμαι εγώ..η συμπεριφορά
μου εξαρτάται από εσένα...!

Δεν ξέρω αν η τύχη χτυπάει
την πόρτα μου μόνο μια φορά...
Αυτό που ξέρω είναι ότι η
ατυχία έχει πολύ μεγαλύτερη
υπομονή...

Mη φοβάσαι τους πειρασμούς.
Όσο μεγαλώνεις αρχίζουν να σε
αποφεύγουν..

Καιρός να αφήσουμε τους
εγωισμούς και να κοιτάξουμε
μόνο τους εαυτούς μας...

Ο γάμος είναι
ο μοναδικός πόλεμος που
κάποιος κοιμάται με
τον εχθρό
του..

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου