Τρίτη 23 Δεκεμβρίου 2014

Εγκρίθηκε το Σχέδιο Τουριστικής Ανάπτυξης της Περιφέρειας Κεντρικής Μακεδονίας για το 2015



Η 12μηνη τουριστική περίοδος και η προώθηση του θεματικού και εναλλακτικού τουρισμού για το 2015 είναι οι στόχοι της Περιφέρειας Κεντρικής Μακεδονίας.
Ο αντιπεριφερειάρχης Τουρισμού Ιωάννης Γιώργος παρουσίασε το σχέδιο τουριστικής ανάπτυξης της ΠΚΜ για το ερχόμενο έτος, με προϋπολογισμό ύψους 460.000 ευρώ, το οποίο εγκρίθηκε κατά πλειοψηφία από το περιφερειακό συμβούλιο.

Αφού επεσήμανε την ανάγκη ευθυγράμμισης της ΠΚΜ με τη στρατηγική του ΕΟΤ, αλλά και της διαμόρφωσης κοινά αποδεκτού σχεδίου, ο κ. Γιώργος ανάφερε ότι στόχο και προτεραιότητα αποτελεί η καθιέρωση 12μηνης τουριστικής περιόδου. "Πρέπει να δοθεί λύση στο ζήτημα της εποχικότητας που αποτελεί τροχοπέδη για την ανάπτυξη του τουρισμού", τόνισε ο κ. Γιώργος, αναφέροντας χαρακτηριστικά ότι σύμφωνα με πρόσφατα στοιχεία το 69,68% των αφίξεων στην Κεντρική Μακεδονία πραγματοποιούνται κατά τους μήνες Ιούλιο-Σεπτέμβριο.
Επίκεντρο του τουριστικού σχεδίου ανάπτυξης είναι η προώθηση του θεματικού και εναλλακτικού τουρισμού, όπως ο θρησκευτικός, ο συνεδριακός, ο ιατρικός, ο αγροτουρισμός ή ακόμη και ο γαμήλιος, προκειμένου να επιτευχθεί η επιμήκυνση της τουριστικής περιόδου. Αναλυτικότερα, το σχέδιο της Περιφέρειας περιλαμβάνει, μεταξύ άλλων:
• Συμμετοχή σε διεθνείς εκθέσεις και ειδικές εκθέσεις
• Φιλοξενία ξένων δημοσιογράφων και ανταποκριτών
• Πρωτοβουλίες και δράσεις σε θέματα που άπτονται του τουρισμού
• Δημιουργία, παραγωγή και αναπαραγωγή τουριστικών εντύπων (banner, αφίσες κλπ)
• Πραγματοποίηση κινήσεων marketing σε συνεργασία με τις αεροπορικές εταιρείες που συνδέουν τη Θεσσαλονίκη με πόλεις της Ελλάδας και του εξωτερικού
• Διαφημιστικές καταχωρήσεις
• Κάλυψη δαπανών των επαγγελματιών τουρισμού
Σκοπός της Περιφέρειας Κεντρικής Μακεδονίας με την υλοποίηση του παραπάνω σχεδίου είναι η προσέκλυση τριών συγκεκριμένων ομάδων τουριστών: των τουριστών εκτός Ευρωπαϊκής Ένωσης (π.χ. Κίνα), των τουριστών τρίτης ηλικίας εντός και εκτός Ε.Ε. και τέλος, των τουριστών με ειδικά ενδιαφέροντα για εναλλακτικές μορφές τουρισμού. Σημειώνεται ότι σε χώρο που παραχωρήθηκε στο κτήριο της ΠΚΜ λειτουργεί ήδη γραφείο του ΣΕΤΕ, που σε συνεργασία με τη Marketing Greece προχωρούν σε κινήσεις για την προβολή των επτά περιφερειακών ενοτήτων.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου