Τρίτη 25 Νοεμβρίου 2014

Χαλαρά!!!






Ο μόνος λόγος που έχουμε σταθερά τηλέφωνα πια είναι για να βρίσκουμε που στο καλό είναι το κινητό μας...

Αυτό που τα κουτιά της πίτσας είναι τετράγωνα, οι πίτσες στρογγυλές και τις κόβουμε σε τρίγωνα κομμάτια είναι πολύ ύποπτο.!!!



Χώρισα...γιατί ήθελα να στείλω "καλημέρα, αγάπη μου"  κι έστειλα "καλημέρα, αράπη μου" και άντε να το μαζέψω μετά!

Βρέχει... Κάθομαι και κοιτάζω από το παράθυρο τα σχέδια που κάνουν οι αστραπές στον συννεφιασμένο ουρανό. Καπνίζω το τελευταίο μου τσιγάρο.
Συνειδητοποιώ πόσο πολύ μου λείπεις!! Αν ήσουνα τώρα εδώ, θα σε έστελνα για τσιγάρα!!


Σήμερα στις 4 τα ξημερώματα ήρθε ο γείτονας και μου χτύπησε την πόρτα.
Μα καλά, δεν έχε καθόλου τρόπους; Πάλι καλά που ήμουν ξύπνιος παίζοντας ντραμς. Αλλιώς σιγά μην του άνοιγα..



Μπαμπά, μπαμπά... Τι είναι αυτό που φαίνεται εκεί μέσα στη θάλασσα ?
Υπερωκεάνιο παιδί μου .
Αλήθεια ? Και πώς γράφεται ?
Τώρα που το βλέπω καλύτερα , μαλλον καραβι είναι ...

Αυτό που οι τραγουδίστριες θέλουν να βελτιώσουν τα επαγγελματικά τους κι αντί να κάνουν φωνητική κάνουν πλαστική, δεν το καταλαβαίνω..

Όταν έχω νεύρα στην δουλειά, πλησιάζω το αφεντικό μου και του λέω: "είσαι καραγκιόζης".... μετά δείχνω το bluetooth μου και νομίζει ότι μιλάω στο κινητό.!!
Συγγνώμη, κύριε διευθυντά, μήπως ξεχάσατε να με απολύσετε ;;
Το λέω επειδή δεν πληρώνομαι εδώ και καιρό, γι' αυτό !...

Γιατρέ, θα μπορώ να παίξω πιάνο μετά την εγχείρηση;
Φυσικά και θα μπορείτε.
Περίεργο, γιατί δεν μπορούσα πριν.

Της εξηγείς για 16η φορά τι είναι το οffside  και το ξεχνάει σε 15 δευτερόλεπτα.
Θα θυμάται για πάντα όμως ότι μία  Τρίτη,πριν 7 μήνες,στις 18:36 της είπες ότι πάχυνε...

Αν  δε σου έχει διπλώσει η σαγιονάρα κατεβαίνοντας σκάλες, δεν ξέρεις τι πάει να  πει κίνδυνος.



Μην με  προκαλείς γιατί δεν ξέρω και εγώ τι θα γίνει!
Γιατί ρε, τι θα γίνει;
Αφού σου είπα, δεν ξέρω..

Ρώτησα  τον υδραυλικό πόσο θα κοστίσει η ζημιά και μου' πε "Καμιά 80άρα". Του έδωσα τη γιαγιά μου...

ΔΕΝ ΚΑΝΩ ΠΟΤΕ  ΛΑΘΗ!!! ΜΙΑ ΦΟΡΑ ΝΟΜΙΖΑ ΟΤΙ ΕΚΑΝΑ, ΑΛΛΑ ΤΕΛΙΚΑ ΕΚΑΝΑ ΛΑΘΟΣ !!!!!!!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου