Τρίτη 8 Ιουλίου 2014

Ευ. Μεϊμαράκης: Δεν παίρνω τίποτα πίσω από όσα έχω πει

Ευ. Μεϊμαράκης: Δεν παίρνω τίποτα πίσω από όσα έχω πειΜέγας πονοκέφαλος για την κυβέρνηση η εμμονή του προέδρου της Βουλής να συγκληθεί εκτάκτως η Ολομέλεια αν συγκεντρωθούν οι 120 υπογραφές για το δημοψήφισμα
Η κυβέρνηση έχει πρόβλημα. Αυτό είναι ξεκάθαρο.
Την ώρα που όλα τα κυβερνητικά στελέχη και το Μαξίμου κάνουν ότι μπορούν για να υποβαθμίσουν το θέμα του δημοψηφίσματος ο Βαγγέλης Μειμαράκης όχι μόν0 άναψε φωτιές με τη χθεσινή του δήλωση ότι πρέπει να συγκληθεί εκτάκτως η ολομέλεια αν συγκεντρωθούν οι 120 υπογραφές για το δημοψήφισμα, αλλά σήμερα έριξε και λάδι στη φωτιά λέγοντας ότι επιμένει στην άποψή του.
Ο κ. Μεϊμαράκης επανήλθε. «Έχω την άποψή μου τη λέω την ξαναλέω και και δεν παίρνω πίσω τίποτα απ' όσα έχω πει» ανέφερε, μιλώντας σε δημοσιογράφους παρά το γεγονός ότι η κυβέρνηση θέλησε να βάλει τέλος στα σχετικά σενάρια για άνοιγμα της Βουλής, διαμηνύοντας ότι «η Ολομέλεια θα συγκληθεί κανονικά την πρώτη Δευτέρα του Οκτωβρίου».
«Εγώ πιστεύω ότι εάν συγκεντρωθούν 120 βουλευτές θα πρέπει να ανοίξει η Βουλή και όχι να σέρνεται το θέμα μέχρι τον Οκτώβριο» σημείωσε, αφήνοντας παράλληλα αιχμές κατά «γαλάζιων» βουλευτών.
«Σαν Βαγγέλης σας λέω οτι δεν θέλω να έχω εκκρεμότητες γύρω από τη ΔΕΗ πρέπει να κλείσουν όλες» κατέληξε, ενώ υπογράμμισε ότι δεν τον «άδειασε» κανένας.
Στην ΝΔ και στο Μαξίμου είναι βέβαιον ότι πάγωσαν και θεωρούν άστοχη την επιμονή του Βαγγέλη Μειμαράκη και πιστεύουν ότι δίνει τροφή στα «παιχνίδια της Κουμουνδούρου».
Στο ίδιο μήκος κύματος, μιλώντας το πρωί στον ΣΚΑΪ, η κυβερνητικής εκπρόσωπος Σοφία Βούλτεψη απέκλεισε το ενδεχόμενο να ανοίξει η Βουλή σημειώνοντας ότι «η κυβέρνηση δεν είναι υποχρεωμένη» να κάνει κάτι τέτοιο.

 http://www.newsbomb.gr/

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου