Παρασκευή 20 Ιουνίου 2014

Ανέκδοτο με πολιτικούς (παλιό αλλά καλό!!!)

Δουλειά από τον Παπακωνσταντίνου
Ένας νέος τελειώνει το Λύκειο και δεν έχει καθόλου όρεξη για Πανεπιστήμιο. Ο πατέρας του, πλούσιος πολιτικός με μεγάλη δύναμη στην κυβέρνηση, απειλεί τον γιο του:


- Δεν θέλεις να σπουδάσεις ρε τεμπελόσκυλο; Λοιπόν εγώ δεν συντηρώ κοπρίτες, γι' αυτό θα δουλέψεις να δεις πως βγαίνει το ψωμί, κατάλαβες; Έτσι ο πατέρας κινεί τα νήματα για να βρει μία θέση στον γιο του και απευθύνεται στον φίλο του τον υπουργό Παπακωνσταντίνου:
- Λοιπόν Γιώργο, τον θυμάσαι τον γιο μου;
- Πως, θαυμάσιο παιδί. Τι κάνει?
- Ε, να τέλειωσε το λύκειο αλλά είναι τεμπελχανάς και δεν θέλει να σπουδάσει. Θα μπορούσες να του βρεις μια θέση να αρχίσει να δουλεύει σκληρά, να μην κάθεται και τα ξύνει; Μπας και ζοριστεί κι αποφασίσει να σπουδάσει. Κατάλαβες;
- Καλά. Κάτι θα του βρούμε. Δε μου λες, τι θα έλεγες για δεξί χέρι του Προέδρου της Δημοκρατίας και 20.000 ευρώ το μήνα;
-Τι λε ρε Παπακωνσταντίνου, αυτό είναι υπερβολικό. Πρέπει να τον αρχίσουμε από πιο χαμηλά, να ζοριστεί. Με τέτοια λεφτά θα γίνει χειρότερος.
- Φίλε, τότε σκέφτηκα κάτι πιο σεμνό. Ιδιαίτερος Γραμματέας του Πρωθυπουργού. Ο μισθός είναι μόνο 10.000 ευρώ το μήνα. Πως σου φαίνεται;
- Όχι ρε παιδάκι μου μόλις που έβγαλε το Λύκειο και δεν έχει και καμιά ειδική γνώση. Όλο στο ιντερνετ κοπροσκυλιάζει. Θέλω να αισθανθεί την ανάγκη να σπουδάσει, κατάλαβες;
Την επόμενη μέρα:
- Φίλε, του βρήκα δουλειά ως Διευθυντής του Τμήματος Προμηθειών στο Υπουργείο Οικονομικών και ο μισθός θα είναι μόνο 6.000 ευρώ το μήνα. Τι λες;
- Ρε παιδί μου, βρες μου κάτι πιο απλό, κάτι στα 600 ευρώ το πολύ, να τριφτεί η μούρη του.
- Μα τι λες τώρα, αυτό δε γίνεται.
-Γιατί;
- Γιατί αυτές οι θέσεις δίνονται μόνο με διαγωνισμό και χρειάζεται να έχει βιογραφικό κάποιου επιπέδου, τέλειες γνώσεις Αγγλικών, Γαλλικών, Γερμανικών και Ιαπωνικών, Πανεπιστημιακό δίπλωμα ο-πωσ-δή-πο-τε, τουλάχιστον ένα Master ή PHD στο εξωτερικό, θέληση να δουλεύει υπερωρίες άνευ αποδοχών, εξαιρετικές συστάσεις και φυσικά μια πολύ καλή προϋπηρεσία. Καλέ μου φίλε αυτές οι θέσεις των 600 ευρώ ΔΕΝ ΒΡΙΣΚΟΝΤΑΙ ΚΑΘΟΛΟΥ ΕΥΚΟΛΑ...
http://e-fungus.gr/

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου